? با حضور مجید بیکی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان و زمزم معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و درانی مسول حراست این اداره کل ، مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان برگزار گردید.

? در این مراسم مجید بیکی فرماندار نهبندان ضمن تبریک سال جدید عنوان کرد: فرهنگ زیربنای توسعه و از جایگاه ویژه ای برخوردار است که مسئولیت این بخش باید ضمن اینکه خود در مقام عمل پایبند به مسائل فرهنگی و اخلاقی باشد، بتواند زمینه رشد و توسعه سایر بخش ها را نیز فراهم آورد.

? وی ادامه داد: نگاه به فرهنگ باید بدور از سیاست زدگی باشد و فرهنگ باید بتواند در رفتارهای سیاسی و اجتماعی نیز تاثیر گذاشته و در مقام عمل در سطح جامعه نمود پیدا کند.

? بیکی فرماندار نهبندان گفت: از رئیس جدید اداره شهرستان می خواهم در جهت ارتقای همه بخش های فرهنگ گام برداشته و از ظرفیت های مردمی بویژه جوانان و جلب مشارکت آن ها در این امر، استفاده شود.

? وی اشاره ای به مسائل فرهنگی شهرستان کرد و گفت: سیاست گذار و محوریت مسائل فرهنگی بین دستگاه های اجرایی، می بایست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و در این راه همه دستگاه ها وظیفه دارند همکاری لازم را داشته باشند.

? وی همچنین گفت: برنامه ای در نزد مردم قابل قبول خواهد بود که در صحنه عمل، ملموس باشد.

? در پایان محمدی بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان معرفی گردید.