طی مراسمی از پوستر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ با حضور نماینده ولی فقیه، جمعی از شعرا، هنرمندان و مدیران موسسات قرآنی رونمایی شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم که صبح دوشنبه ۸ دی ماه جاری در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متعددی را برای این ایام پیش بینی کرده است.
به گفته نبی زاده با توجه به شرایط بیماری کرونا و نبود امکان برپایی برنامه های جمعی، اکثر برنامه ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهند شد تا گستردگی لازم را نیز داشته باشد.
وی به تهیه چندین نماهنگ، برپایی شب های شعر، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی ، جلسات بصیرت افزایی و اجرای نمایش در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برنامه های تبیین شده توسط کمیته فرهنگی با کمک هنرمندان فرهیختگان و شعرا در تمام شهرستان های استان برگزار و اجرا خواهند شد.
نبی زاده در پایان از فرهیختگان استان که در شرایط کنونی کشور در کنار ارزش های اصلی انقلاب اسلامی ماندند و نقش بی بدیل خود را در این عرصه انجام دادند، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است نماهنگ “نگین سرخ” توسط موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره با خوانندگی سامان هنرمند و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تهیه شده است.