حسن احمدیان مدیر مسئول روزنامه مهر مشرق به عنوان کارمند برتر مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ برگزیده شد.
در مراسمی با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس دهم و مدیران و کارکنان مجلس شورای اسلامی از کارکنان برتر قوه مقننه در سال ۱۳۹۸تجلیل شد.

در مراسمی از کارکنان برتر قوه مقننه در سال ۱۳۹۸ تقدیر به عمل آمد و از حسن احمدیان صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه مهر مشرق به عنوان کارمند برتر مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ تجلیل گردید.
لازم به ذکر است حسن احمدیان کارمند رسمی مجلس شورای اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران مرکز می باشد.
در سوابق وی همکاری با سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالهای ۸۷ تا ۸۸، عضو ستاد عالی دوازدهمین و سیزدهمین یادواره شهدا و نکوداشت جلوه های ایثار دانشجوی کشور، عضو کمیته دانشجویی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد مراسم ۱۳ آبان سال ۱۳۸۸ ، عضو کمیته دانشجویی ستاد برگزاری سی امین سالگرد استاد شهید مطهری ،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، عضو شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مدیر مسئول نشریه دانشجویی موج سوم، صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه مهر قاینات،مشاور جوان و رئیس گروه مشاوران جوان فرماندار قاین، سرپرست روزنامه جوان در استان خراسان جنوبی, عضویت در تیم هندبال نوجوان و جوانان خراسان بزرگ و دعوت به اردوی تیم ملی نوجوان هندبال کشور در سال ۱۳۸۱ نیز به چشم می خورد.
مدیر مسئول مهر مشرق از سال ۱۳۸۸ در معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی مشغول به خدمت می باشد.