مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ازبرپایی ایستگاه های ایمنی به منظوراطلاع رسانی وآگاه سازی مردم درشهرستان های استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی  درجلسه هماهنگی مدیران و روسای واحدهای ستادی و بهره برداری این شرکت اظهار داشت: حفظ بیشتر آمادگی نیروها و پیشگیری از حوادث احتمالی مهمترین برنامه اجرایی در مدیریت صحیح بحران است.

وی گفت: با توجه به سابقه وقوع زمین لرزه در استان و غیر قابل پیش‌بینی بودن زمین لرزه، حفظ بیشتر آمادگی نیروها و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی مهمترین برنامه اجرایی در مدیریت صحیح بحران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با یاداوری ۵ دی سالروز زلزله بم با تاکید بر حفظ آمادگی بیشتر نیروها و تجهیزات لازم در زمان بحران و در تمامی فصول سال گفت: مردم نقش مهمی در کمک به مدیریت بحران دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از این موضوع به آموزش و اطلاع‌رسانی بازمی‌گردد بیان کرد: حوادث طبیعی در تمامی طول سال اتفاق می افتد و اگر مردم آموزش ببینند به خوبی می‌توانند به سازمان‌های خدمت رسان و امدادگران کمک کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه همه روسای نواحی و دستگاه های ذیربط به طور کامل به مسئولیت های خود اشراف دارند و در حیطه مسئولیتی خود عمل خواهند کرد افزود: در صورت آمادگی هرچه بیشتر کارکنان در مانور زلزله، هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه،  شناسایی و مواجهه با مشکلات موجود آسان تر خواهد بود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله