همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ، با حضور حسنی مقدم  سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری  ، پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، سرپرست فرمانداری سرایان ، مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری وجمعی از مسئولین استانی وشهرستانی  پروژه  های شاخص شهرستان سرایان افتتاح وبه بهره برداری رسید.
? حضور در گلزار شهدای شهر سه قلعه  وادای احترام به مقام شامخ شهدا
? حضور در منزل شهید چرمه ای  ودیداربا خانواده این شهید والامقام
? بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  وتوانمندیهای شهرستان سرایان
? افتتاح ساختمان اداری هلال احمر شهرستان سرایان با زیربنای ۷۵۰متر مربع واعتبار یک میلیارد وپانصد میلیون تومان
? افتتاح و به بهره برداری خوابگاه دانش آموزان فرهیختگان سرایان با اعتبار بالغ بر۷۰۰میلیون تومان و۱۰۰۰ متر مربع زیربنا
? افتتاح و به بهره برداری  ازپروژه گاز رسانی به ۶ روستا و ۳ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان سرایان با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال  که با اجرای این طرح ۳۹ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع، یک ایستگاه تقلیل فشار، ۱۲ ایستگاه اندازه گیری، و ۴۳۱ انشعاب گاز می باشد ۴۷۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
?  افتتاح کارخانه تولید پودر بنتونیت سرایان بااعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومان که با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۱۲ نفر بصورت مستقیم و ۱۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال فراهم شد.
? افتتاح  وبهره برداری ازکارگاه صنایع چوب( mdf) در شهر آیسک  با اعتبار هزینه شده ۱۵۰۰۰میلیون ریال که با بهره برداری از این طرح برای ۸ نفر بصورت مستقیم اشتغال فراهم شده است .
? افتتاح  ازپروژه آبیاری  تحت فشار وکم فشار موتور پمپ اثنی عشر  سه قلعه با اعتبار هزینه شده ۳۹۱۷ میلیون ریال و به نمایندگی از ۳۳ طرح (بااعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال) که با بهره برداری از آن ۲۳۰ نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله