#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: این سازمان طبق ارزیابی انجام شده توسط سازمان ملی بهره‌وری در بین سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور در زمینه فرایند استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان حائز رتبه اول شد.

حمید جهانشاهی  به رسانه‌ها اعلام کرد: ارزیابی فرایند استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان ملی بهره‌وری در استان‌های کشور انجام شده است.

وی افزود: این ارزیابی در اجرای بند (ج) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و ماده (۵) قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مبنی بر استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری و به منظور دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصد و اسناد ارتقای بهره‌وری در بخش‌های ۹گانه اقتصادی کشور همچنین عملکرد اقدامات برنامه‌های ارتقای بهره‌وری توابع دستگاه‌های ملی توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: بر این اساس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بین سازمان‌های استانی در سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ رتبه اول در سطح کشور شده و این موفقیت مرهون تلاش و اهتمام بی‌وقفه مجموعه همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور