#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که ماسک مورد نیاز در سطح بازار وجود دارد و مکان‌های عرضه ماسک در حال عرضه و تامین هستند.

غلامرضا آهنی، عصر امروز ۱۴ تیر به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به اینکه ماسک یکی از نیازهای مردم برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل های بهداشتی است، ماسک به اندازه نیاز توزیع شده است.

وی افزود: از ۱۵ تیرماه تمام مردم استان باید در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کنند و ممکن است نگرانی‌هایی برای تامین ماسک در سطح جامعه وجود داشته باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که ماسک مورد نیاز در سطح بازار وجود دارد و مکان‌های عرضه ماسک در حال عرضه و تامین هستند.

آهنی با بیان اینکه جای نگرانی برای تامین ماسک وجود نداشته و در تمام داروخانه‌ها وجود دارد، افزود: قیمت‌ها ممکن است بسته به محل تامین کمی متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است کیفیت و ظاهر ماسک‌ها متفاوت باشند، تصریح کرد: مردم لازم است در مکان‌های عمومی از هرنوع ماسکی که امکان دسترسی به آن وجود دارد، استفاده کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در مورد مواد ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل اهمیت دارد که شهروندان بدانند که این مواد را باید از حتما از مراکز مجاز نظیر داروخانه‌ها تهیه کنند چراکه تقلب در تولید الکل ممکن است صورت گیرد.

آهنی یادآور شد: امیدواریم با رعایت موارد بهداشتی و کمک یکدیگر بتوانیم بر این بیماری فائق آییم.