#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

شرکت هواپیمایی پارس ایر پرواز‌های نوروز را در مسیر تهران-بیرجند-تهران را لغو کرد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان در اطلاعیه‌ای گفت: طی اعلام اعلام باطلی پرواز‌های نوروز هواپیمایی پارس ایرهواپیمایی پارس پرواز‌های هواپیمایی یاد شده از ۲۶ اسفند تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ باطل اعلام شده است.
ایمان صدری افزود: علت لغو پرواز‌های هواپیمایی پارس در ایام نوروز طبق اعلام شرکت یاد شده برنامه ریزی ایام نوروز و کاهش تقاضای مسیر‌های کاری و اداری است.
وی با بیان اینکه این باطلی مختص فرودگاه بیرجند نبوده و پارس ایر مسیر‌های پروازی خود را در استان‌های فارس، سیستان بلوچستان، کرمان و… نیز باطل کرده است گفت: ایرلاین یاد شده غیر از روز پنج شنبه دیگر ایام هفته یک پرواز دیگر در مسیر تهران-بیرجند-تهران در برنامه پروازی خود دارد که غیر از روز جمعه بقیه ایام هفته یک پرواز دیگر توسط ایرلاین ماهان و ایران ایرنیز برقرار است.
کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی افزود: در تلاش هستیم در ایامی که پرواز هواپیمایی پارس ایر باطل شده یک یا چند پرواز فوق العاده به پرواز‌های فرودگاه بیرجند اضافه و همچنین رایزنی جهت تغییر تایپ پرواز‌های فعال استان جهت افزایش ظرفیت مسافر در حال انجام است.