با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استان، نشست هماهنگی پیرو چگونگی کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه ایرانی اسلامی نوشت افزار و محصولات فرهنگی استان برگزار شد.

 علی فرخنده با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان بومی استان، اظهار کرد: مقرر شده تسهیلات مناسبی به متقاضیان برای تولید محصولات فرهنگی تخصیص یابد که این اقدام تا حد خوبی پیشرفت داشته و در مرحله پرداخت می باشد.

وی با توجه به این که بازه برگزاری این نمایشگاه ٢٩ مردادماه لغایت ٣ شهریورماه سال جاری و مصادف با ایام شهادت جانسوز حضرت رقیه «س» و در آستانه اربعین حسینی «ع» است، گفت: رویدادهای فرهنگی و هنری  در نمایشگاه و همچنین اختصاص غرفه ای به منظور ارائه محصولات مناسب برای پیاده روی اربعین پیش‌بینی گردیده است.

فرخنده در پایان با اشاره به انتشار فراخوان آثار گرافیکی و محتویات دریافت شده به دبیرخانه این رویداد، اظهار کرد: لازم است آثار متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی مورد تایید قرار بگیرند، سپس نسبت به تولید و انتشار اقدام شود.

گفتنی است مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه ۲۹ مردادماه لغایت ٣ شهریورماه سال جاری در محل فرهنگسرای  بیرجند با مشارکت شهرداری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه ارتباطات و محصولات فرهنگی و موسسه افق هزاره برگزارخواهدشد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور