فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند حرفه ای سرقت خودرو و اماکن خصوصی با کشف ۳۵فقره سرقت خبر داد.

سردار”مجید شجاع”در تشریح این خبر گفت:با وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و خودرو ،بلافاصله بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:با بررسی صحنه های وقوع سرقت و تحقیقات تخصصی نامحسوس،مأموران جستجوی خود را محدودتر و دقیق تر کردند و در نهایت پس از ساعت ها تلاش موفق به شناسایی چهره سارق شدند.

سردار شجاع تصریح کرد:مأموران پلیس آگاهی استان پس از چند روز کار اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و با اخذ نیابت از مقام قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان بیرجند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:سارق سابقه دار در ابتدا منکر اعمال مجرمانه شد اما با وجود شواهد و مستندات به جامانده از محل وقوع سرقت ها؛ به ۳۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و خودرو اعتراف کرد.

سردار شجاع تصریح کرد:با اعترافات سارق دستگیر شده دو همدست وی و دو مالخر نیز دستگیر شدند و تعداد زیادی از اموال سرقتی از آنان کشف شد .
وی با اشاره به این که اموال مسروقه پس از شناسایی تحویل مالکان شد به شهروندان توصیه کرد:به منظور پیشگیری از جرایمی نظیر سرقت ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی از قبیل دوربین مداربسته،در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف اماکن خصوصی و یا خودروهای پارک شده بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله