نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و مردم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند گشایش یافت.

این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف عصر چهارشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار کرد.
دستاوردهای انقلاب از ۴۰ سال گذشته تاکنون در ۹ بخش «تاریخ انقلاب»، «امور نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی»، «فرهنگ، هنر و گردشگری»، «زیرساخت‌ها»، «عمران شهری»، «بهداشت، درمان و امور حمایتی»، «امور اقتصادی و تولیدی»، «آموزش و پژوهش»، «کشاورزی، منابع طبیعی و دامپروری» در معرض دید عموم قرار گرفته است.
معاون استاندار خراسان جنوبی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: ایثار و رشادت های مردم ایران پشتوانه این دستاوردها است و نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی با وجود محدودیت ها، همگرایی سازمان ها، ادارات و نهادها را در خدمت رسانی به مردم نشان می دهد.
سید مجتبی علوی مقدم افزود: دستاوردهای چهل ساله انقلاب تمام تلاش های معاندان نظام را در این مدت نقش برآب خواهد کرد و نخواهند توانست موج ناامیدی را در مردم ایجاد کنند.
وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام در این مدت از هیچ تلاشی برای ضعیف جلوه دادن دستاور ها کوتاهی نکردند اما تولید و فناوری در بخش های مختلف ما را در برخی محورها جزو ۱۰ کشور برتر جهان قرار داده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این چهل ساله قابل تقدیر است تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با تمام محدودیت ها از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند.
وی با بیان این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند ‘با تلاش و جدیت دولتمردان و مردم هیچ بن بستی وجود ندارد’ تاکید کرد: مسئولان با اتکا بر پشتیبانی مردم و با رسیدن به سکوهای علم و فناوری باید اهداف و آرمان های نظام و انقلاب را دنبال کنند.
علوی مقدم با تاکید بر اینکه مسئولان باید امید و آینده را برای مردم روشن کنند گفت: دشمن می خواهد ناکارآمدی نظام را در همه زمینه ها بیان کند اما تلالو دستاوردهای چهل ساله روندی دیگر را رقم خواهد زد.
وی با اشاره به اینکه دستاوردهای چهل ساله نظام را نمی توان در قالب یک نمایشگاه گنجاند گفت: در این چهل ساله به اهداف نظام رسیدیم اما تا ایده آل ها فاصله داریم.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: مسئولان با مردم و در کنار مردم باشند و به جای شعار، عمل را در دستور کار قرار دهند تا امید در جامعه زنده بماند.
به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر با شعار «افتخار به گذشته امید به آینده» برپا شد.
این نمایشگاه تا ۱۴ بهمن ماه صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله