نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستان سرایان به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز شورا در سرایان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز‌های لازم برای ارتقای بیمارستان سرایان اخذ و منابع آن مشخص شده است که به زودی نقشه‌های عمرانی نهایی و مرحله عملیاتی آغاز می‌شود.

وی  از پیگیری مطالبات مردم برای تکمیل رصد خانه سه قلعه و تأمین اقامتگاه پزشکان در مرکز جامع سلامت شهری آیسک خبر داد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از مسکن، بهداشت و درمان، راه و آب به عنوان مهمترین مسایل شهرستان سرایان یاد کرد و افزود: با توجه به شرایط این منطقه، آب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در بحث انتقال آب و سهم شهرستان سرایان و منطقه غرب استان از طرح‌های انتقال آب از دریا در حال پیگیری هستیم.

نصیرایی با تأکید بر حل مسایل مهم شهرستان گفت: با تمرکز بر حل مسائل و با همفکری و پرهیز از حاشیه سازی امور را پیگیری کنیم تا نقاط قوت پررنگ‌تر و امید آفرینی در جامعه ایجاد شود تا کار‌های بزرگ تحت تأثیر نقاط منفی کوچک قرار نگیرد.

وی  تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، امسال شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی به ویژه بحث استمهال وام سال‌های گذشته کشاورزان، آب، راه ها، گردشگری و حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواهیم بود.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور