?باسمه تعالی
هفتم تیر ماه یادآور عروج مظلومانه ی مجاهد نستوه شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی است که در راستای تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، «روز قوه قضائیه» نامگذاری شده است.
?قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور، نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش های اجتماعی، کرامت انسانی، احیای حقوق عمومی، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای قانون اساسی برعهده دارد.
?برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی در هر مقام و جایگاه، به مطالبه ای عمومی تبدیل شده که علاوه بر تقویت شفاف سازی، موجبات بسط و تحکیم سرمایه اجتماعی و رضایت عمومی را بیش از پیش فراهم می آورد.
?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادار انقلاب اسلامی، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد این قوه، رئیس کل محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف، کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف استان خراسان جنوبی که در امر حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید، پیشگیری از جرم و رسیدگی به دعاوی، تلاش های خالصانه ای داشته اند تبریک عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.
?محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی
sapp.ir/sko_2ir