– آیا شیوع کرونا و قرنطینه ها باعث تعطیل شدن یا وقفه درخدمت رسانی شما شد؟
+ خیر ماکسیم به صورت فعال در دوران بیماری کرونا فعالیت و خدمت رسانی داشته است
– پروتکل های بهداشتی لازم الاجرا توسط رانندگان به شما ابلاغ شد ؟
+ بله پروتکل های بهداشتی که می بایست رانندگان رعایت کنند در قالب یک فایل برای ما ارسال شد و ما علاوه بر توجیه رانندگان موارد را به ایشان اطلاع رسانی کردیم
همچنین هفته ای دو مرتبه ماشین ها به صورت رایگان و بدون هزینه برای رانندگان و برای حفظ سلامت مسافرین ضدعفونی میشود
– اطلاع رسانی ها و آگاه سازی مسافرین تان بابت اقدامات انجام شده به چه طریقی است؟
+ از طریق ارسال اعلان یا همان push در نرم افزار ماکسیم موارد لازم به اطلاع همه کاربران میرسد
– در دوران کرونا وضعیت حجم مسافر به چه نحوی بود؟
+ به صورت کلی با کاهش مسافر رو به رو بودیم که میتواند دلایل مختلفی از جمله تعطیلی دانشگاه ها و مدارس داشته باشد
+ حمایتی از کسب و کار شما انجام شده یا خیر؟
– خیر متاسفانه هنوز مطرح نشده این موضوع
+ در ایام کرونا خدمت جدید یا متفاوتی ارائه کردید؟
– بله ما دو طرح رو ویژه ایام کرونا در معرض استفاده کاربران گذاشتیم که بعد از ایام کرونا نیز ادامه فعالیت خواهد داشت
طرح اول خرید و تحویل کالاست به این صورت که کاربر از منزل یا هرجایی سفارش خرید کالایی میدهد و راننده ما ضمن خرید کالا آن را درب منزل تحویل میدهد
طرح دوم پیک مرسولات است که کاربران دیگر احتیاجی به خروج از منزل برای تحویل کالایی ندارند
که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است
+ و اما نکته پایانی…
– ما در ماکسیم خدمتی داریم به این شکل که در صورت نبود اینترنت شما میتوانید با شماره گیری ۱۶۱۱ در هر زمانی درخواست سرویس بدهید