نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: محتوای شعارهای ۱۳ آبان در مقابل تهاجم ننگین دشمن باید پاسخگوی پارازیت های (اختلال) بیگانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بیرجند که در آستانه ۱۳ آبان انجام شد افزود: شعار روز ۱۳ آبان به شکلی باشد که با سطح عالی مکتب اسلامی دشمن را برای همیشه ناامید کند.
وی اظهار داشت: انسان آگاه و با بصیرت همراه با تزکیه و تطهیر نفس است و امروز دشمنان پست در چارچوب یک حیوان درنده، دشمن عدالت و پاکی هستند و در این دوره که شرایط آخرالزمانی است کار دشوار می شود.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: خانواده ها باید مراقب باشند از فرزندان خود به خوبی مراقبت کرده و آنها را به درستی تربیت کنند.
وی گفت: وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه باید در زمینه تربیت فرزندان و استعدادهای جامعه تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: آموزش و پرورش و مسجد در کنار هم تکمیل کننده هدف زیبای الهی هستند و مسجدی تاثیرگذار است که در تراز مکتب باشد.
وی تصریح کرد: خرج کردن برای آموزش و پرورش هزینه نبوده بلکه سرمایه‌گذاری است و کسانی که این وظیفه سنگین بر عهده آنها است نباید در حمایت از آموزش و پرورش کوتاهی کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور میلیونی مردم در پیاده‌ روی اربعین حسینی نشان می دهد که بعد از هزار و ۴۰۰ سال، امام حسین (ع) به عنوان اسوه برابری و برادری برای همه انسان‌ها با هدف تعالی خداپرستی و یکتاپرستی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله