?معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت:سهم قابل توجهی از پروژه ها و برنامه های هفته دولت امسال در مناطق مرزی اجرا می شود.
خوش خبر با بیان این مطلب در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در شهرستان بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع پروژه های هفته دولت، ۷۰۱ مورد در مناطق مرزی استان اجرایی و عملیاتی می شود.
?وی تأکید کرد: این اقدامات و برنامه ها در راستای تقویت امنیت و ماندگاری جمعیت در مناطق مرزی، صورت می گیرد.
?معاون استاندار متذکر شد: در هفته دولت امسال، هزار و ۵۱۵ پروژه با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
?خوش خبر ادامه داد: ۳۱ درصد پروژه ها شامل ۳۰۲ مورد در مناطق شهری و ۶۷ درصد آنها به تعداد ۷۷۸ مورد نیز در مناطق روستایی اجرا می شوند.
?وی تأکید کرد: با وجود مشکلات عدیده ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان و محدودیت های متأثر از این اتفاق، برنامه های هفته دولت امسال، به لحاظ کمی و کیفی بسیار پربازده و مطلوب ارزیابی می شوند.
?به گفته وی؛ از مجموع پروژه های پیش بینی شده برای این ایام، یک هزار و ۸۰ طرح به بهره برداری می رسند و ۴۳۵ طرح نیز با اجرای مراسم کلنگ زنی، وارد فاز اجرا می شوند.
?معاون استاندار با تأکید بر این که همه دستگاه های اجرایی برای این ایام افتتاح یا کلنگ زنی پروژه هایی را در برنامه دارند، خاطرنشان کرد: شرکت گاز به لحاظ تعداد پروژه ها و حجم اعتبار هزینه شده برای اجرای آنها، از دیگر دستگاه ها پیشی گرفته است.
?خوش خبر گفت: شرکت گاز با هزینه کرد اعتباری بیش از ۵۶۸ میلیارد تومان،افتتاح و کلنگ زنی تعداد ۶۰۲ پروژه را در برنامه دارد.
?وی در پایان، مردم را پشتوانه اصلی نظام و دولت خواند و تأکید کرد: پروژه هایی که در این ایام افتتاح و کلنگ زنی می شوند، در پاسخ به مطالبات