✅ تدوین سند توسعه رسانه ای استان، دستور کار شورای اطلاع رسانی استان
?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تدوین سند توسعه رسانه ای استان، در اولویت برنامه های شورای اطلاع رسانی استان قرار گرفت.
خوش خبر با بیان این مطلب در بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: از آن جایی که اسناد توسعه ضمن اشاره به جایگاه موجود، افق ها را در زمینه های مرتبط نشان می دهد و در حقیقت چراغ راهی برای حوزه های متولی است لذا سند توسعه رسانه ای استان هم به منظور بهبود شرایط رسانه ها تدوین می گردد.
?وی تأکید نمود: هدف از این سند، ارتقاء شاخص ها در راستای فعال تر سازی رسانه ها و در نتیجه توسعه استان می باشد.
?معاون استاندار با تأکید بر جایگاه رسانه ها در اطلاع رسانی و شفاف سازی اظهار داشت: از هیچ مدیری نباید بپذیریم که نسبت به فضای رسانه ای استان بی تفاوت باشد.
?خوش خبر افزود: بی تفاوتی مدیر نسبت به رسانه ها، جامعه خبری را بی اعتماد کرده، برای دستگاه هزینه های جبران ناپذیری به همراه دارد.
?وی متذکر شد: کار در فضای فرهنگی و رسانه ای برای آنها که درک درستی ندارند و آن را در با اقدامات خود در تقابل می بینند، بسیار سخت و دشوار است.
?به گفته وی؛ این فضا باید شکسته شود و بین مدیران و رسانه ها ارتباط بیشتری برقرار گردد.
?معاون استاندار با اشاره به این که اطلاع رسانی در هر شرایطی مهم است، گفت: اقدامات رسانه های استان در این شرایط کرونایی در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار ارزنده است و جای تحسین دارد.
?خوش خبر تأکید نمود: دستگاه های متولی باید از این ظرفیت در زمینه انعکاس اقدامات و برنامه های پیشگیرانه خود در حوزه ویروس کووید-۱۹ استفاده کنند تا هر چه زودتر شاهد کنترل این بیماری باشیم.
?وی به نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها نیز اشاره کرد و گفت: تبحر، تخصص و دلسوزی از ویژگی های روابط عمومی های کاربلد است که می تواند به انعکاس درست اقدامات دستگاه ها بینجامد.

?به گفته وی؛ تولید محتوای مطلوب و استفاده درست از ظرفیت رسانه ها برای انتشار آنها از مهمترین وظایف روابط عمومی است.
?شایان ذکر است: بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور کلیه اعضا برگزار شد، دو موضوع بررسی طرح اجرای شیوه نامه روشنگری رسانه ای و ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها در تحقق بند چ و انعقاد قرارداد مشارکت با صدا و سیما در دستور کار داشت.