نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: در شرایط فعلی که زمینه مساعد است، تهیه طرح‌های تبیینی در اولویت قرار دارد.

، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان ضمن آرزوی پیروزی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: آدمی در هر شرایطی که باشد کارش از نقص خالی نیست اما در مجموع کارهای خوبی در زمینه تبیین انجام شده است.

وی افزود: جنبه‌های عملیاتی مسائل مربوط به تبیین در آینده نزدیک باید صورت گیرد، اسلام و دین خدا مخصوص یک قشر، کشور و قوم نیست لذا مسئولان ذیربط باید در تصمیم‌گیری‌ها همه اقشار را در نظر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در توطئه‌هایی که چند سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودند به صورت یک جنگ ترکیبی خیلی افراد را به طمع انداخته بود که با لطف پروردگار مواجه با شکست شد و شکست در آن برای زمینه سازی‌های فعالیت کارآمد بود.

وی افزود: جریانات تلخی بود و در پای یک اتهام که برای اثباتش باید دلیل می‌آوردند اما مصونیت پیدا کردند و به برکت خون‌های مظلومان زمینه برای روشنگری فراهم شد که این روشنگری در سطح جهانی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: امروز پر رنگ‌ترین مسئله، جریان فلسطین مظلوم است به طوری که مشاهده می‌کنید دنیا را متحول کرده یعنی مردم در جای خودش، حتی مسئولان شورای امنیت و سازمان ملل که در مجموعه استعمارگران تعریف شده و برنامه‌هایشان به نفع استعمارگران است اما بعضی از افرادی که در مجموعه سازمان ملل هستند از کارهای خودشان فریاد می‌زنند.

وی خطاب به اعضای قرارگاه جهاد تبیین گفت: اگر براساس سیاست‌گذاری‌های خوبی که انجام می‌دهید و در این شرایط که زمینه مساعد است طرح و برنامه‌ای داشته باشید؛ افراد گمراه با اندک توجیه بیدار می‌شوند و در زمینه تبیین موفق خواهیم بود.

امام جمعه بیرجند افزود: البته باید توجه داشت که برخی افراد وابسته به استعمارگران هستند و از خواب بیدار نخواهند شد؛ استعمارگران که با همه قساوت عمل کردند امروز به شکست خود اعتراف کرده‌اند لذا اگر تبلیغات به صورت موفق فعال شود، زمینه فراهم است.

وی بیان کرد: امروز کسی نمی‌تواند انکار کند که جهان به ۲ جبهه اسلام و عدالت خواهی در مقابل ظلم و استعمار تقسیم شده و بر کسی پوشیده نیست که پیروزی با اسلام است لذا طرح‌های تبیینی در اولویت قرار دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: بی حجابی و بی عدالتی و ایجاد مشکلات اقتصادی از جمله اقدامات مهم جبهه ظلم برای پیروزی است که باید روی همه این مسائل کار شود؛ پیشنهادات درخصوص ورود به جنبه‌های عملیاتی باید داده شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور