نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : رفع مشکلات معیشتی مردم در رأس برنامه‌های نمایندگان مجلس قرار گیرد.

آیت ا… عبادی در دیدار حجت الاسلام نصیرایی، نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله‌ معیشت یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم در شرایط کنونی است که با رفع آن، بقیه مشکلات هم برطرف خواهد شد.

وی یکی از مهمترین رسالت‌های مجلس را اطاعت و تبعیت از فرامین رهبری دانست و افزود: می‌توان به خوبی با ِپیروی از این رهنمود‌ها در کنار استفاده از ظرفیت‌های کشور از جمله نیروی جوان بر مشکلات اقتصادی جامعه پیروز شد.

حجت الاسلام نصیرایی، نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم به چندین برنامه راهبردی مجلس در خصوص رفع مسائل و مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی به ِجد مسئله معیشت، مسکن، ازدواج، جمعیت و فضای مجازی را پیگیری می‌کند و به دنبال حل مسائل این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در دیدار رئیس و ناظران شورای نگهبان استان به مناسبت ۲۶ تیر سالروز تاسیس این شورا گفت: عوامل نفوذی بسیاری سعی می‌کنند تا شورای نگهبان را تضعیف کنند، اما با تداوم، دقت و پاسخگویی این نهاد آن‌ها به اهداف شومشان نخواهند رسید.

آیت ا… عبادی با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان به خصوص در مقاطع حساس افزود: باید اعتراف کنیم که انقلاب ما در اوج قرار دارد، اما انتخاب‌های ما در طول این ۴۰ سال مطلوب نبوده است بنابراین تمام گرفتاری‌های ما مربوط به انتخاب‌های ما است.

حجت الاسلام محمدی، مسئول دفاتر شورای نگهبان در خراسان جنوبی هم در این دیدار از فعالیت دفاتر شورای نگهبان در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.