دکتر نمکی در نامه ای از تلاش و زحمات انجام یافته دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیران مربوطه در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی و به سامان رساندن پروژه های عمرانی بخش بهداشت در این دانشگاه تقدیر نمود.

دکتر دهقانی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این خصوص گفت: در سال های اخیر ۹۰ پروژه بهداشتی در قالب تفاهم نامه سه جانبه در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، اجرا و به بهره برداری رسیده است که این امر نقش موثری در گسترش خدمات رسانی و توسعه عدالت در سلامت داشته است.

رئیس دانشگاه در ادامه افزود : در قالب تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت بهداشت، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اجرای پروژه های بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در قالب ساخت مراکز خدمات جامع سلامت، خانه ها و پایگاه های بهداشت تعریف شده است که در این راستا تاکنون ۸۳ طرح با زیر بنای ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

دکتر دهقانی در پایان خاطر نشان کرد : پیگیری تکمیل ۲۳ پروژه بهداشتی باقیمانده از تفاهم نامه و خارج از تفاهم نامه با زیر بنای بیش از ۱۶ هزار متر مربع  در دستور کار قرار دارد که این طرح ها با پیشرفت ۶۸ درصد در حال اجراست.