?تصادفات اخیر، ضرب الاجل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی برای دستگاه های متولی را به همراه داشت.
فرهادی به منظور بررسی عوامل مؤثر در تصادفات اخیر در محورهای مواصلاتی استان که منجر به فوت تعدادی از هموطنان شده، نشستی فوق العاده برگزار کرد.
?وی ضمن ابراز تأسف از بروز چنین حوادثی، بر رفع نقاط حادثه خیز استان تأکید کرد.
?معاون استاندار با اشاره به حادثه رخ داده در ورودی شهر بیرجند، تسریع در تکمیل پروژه احداث باند دوم حدفاصل میدان تقاطع فرودگاه بیرجند و پل غدیر را خواستار شد.
?فرهادی گفت: پیمانکار مکلف است تمام توان خود را برای اجرای این پروژه هزینه نماید.
?وی متذکر شد: تابلوها و علائم هشدار دهنده در طول این سه کیلومتر اجرای پروژه نیز باید ظرف دو روز آینده نصب و تعبیه گردند.
?معاون استاندار به تصادف چند روز پیش محور بشرویه – فردوس نیز اشاره کرد و تصریح نمود: برای اجرای باندهای دوم در کلیه محورها و تکمیل پروژه های در دست اقدام در سطح استان باید پیگیری های لازم صورت گیرد.
?به گفته وی؛ می بایست پیگیری لازم صورت پذیرد و مسیرهای بیشتری در سطح استان به عنوان محورهای ترانزیتی لحاظ گردند تا شاهد رونق شهرهای واقع در مسیرها باشیم.
?وی تأکید کرد: این اقدام، توزیع ترافیک خودروهای سنگین را در محورهای مختلف استان به همراه داشته و در نتیجه کمتر شدن استهلاک مسیرها را سبب خواهد شد.
?فرهادی اظهار داشت: موضوع دو بانده سازی محورهای بشرویه با توجیهات فنی جهت تأمین اعتبار در اولویت برنامه های دستگاه های متولی قرار داده شود.

?معاون استاندار خواستار برنامه ریزی دقیق دستگاه‌های متولی برای اجرای پروژه های در دست اقدام شد.
?شایان ذکر است: این نشست فوری با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین رئیس پلیس راه استان برگزار شد.