در آستانه هفته دفاع مقدس، مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در امور ایثارگران و خانواده شهدا با همراهی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با حضور در خانه شهید علی برازنده مقدم و منازل جانبازان احمد علی آبادی ، اکبر طاهری نوزاد و احمد رضا جعفری ، با همسراین شهید و جانبازان والامقام دفاع مقدس دیداروگفت‌وگو کرداند.
رحیمیان در این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده های معظم شهیدان وجانبازان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، با عنایت ویژه‌ای که مهندس کشاورزیان ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای کشور به این قشر عزیز دارند بصورت مستمر انجام خواهد پذیرد.
رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای کشوردر این دیدار ها تصریح کرد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگانی است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.
جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان جنوبی نیز دراین دیدارها گفت: هدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های عزیزانمان در دوران دفاع مقدس است و باید با اینگونه فعالیت های فرهنگی انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.
رحیمیان و شهامت در پایان با تکریم و تجلیل با تقدیم لوحی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از خانواده شهید علی برازنده مقدم و جانبازان احمد علی آبادی ، اکبر طاهری نوزاد و احمد رضا جعفری از آنان قدردانی و تشکر نموداند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله