شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه از عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی انزجارطلبانه علیه اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات دینی روز جمعه ۲۳ دیماه دعوت کرد.

 در این اطلاعیه آمده است: اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت و درماندگی و نتیجه شکست‌های پی‌درپی غرب از ایستادگی ملتی هوشمند و معتقد به ارزش‌های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است.

این اطلاعیه می‌افزاید: آزادگان جهان این حرکت زشت و ننگین را جز زوال فکری غرب و درماندگی آنان در مقابل منطق علمی و عملی بزرگ‌مردی حکیم که با رهبری داهیانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است تلقی نخواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اقدام سخیف و زشت سیاه‌نامه منفور فرانسوی «شارلی ابدو» خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را برانگیخته؛ ملتی که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را ارج می‌نهند و ولایت را تنها تکیه گاه مطمئن خود برای گذر از گردنه‌های پر پیچ و خم گذاشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند؛ مردم خداجوی استان همانند مردم سایر نقاط کشور، خواستار برگزاری راهپیمایی و محکومیت این اقدام پلید اردوگاه استکبار شدند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: از سوی دیگر شاهدیم کسانی که کمترین ارزشی برای جایگاه زن قائل نیستند و خودشان بدترین نقض‌کننده حقوق زن و رکورددار برداری جنسی و ویران کننده بنیان خانواده و ترویج‌گر فرهنگ برهنگی و فساد اخلاقی هستند به دروغ، مدعی حقوق و آزادی زن شده‌اند که ضرورت حفظ و پاسداری از اصل قطعی عفاف و حجاب را بیش از هر روز آشکار کرده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حسب وظیفه، از تمامی مردم استان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی مردمی که بعد از اقامه نماز جمعه هفته جاری۲۳ دیماه ۱۴۰۱ در تمام نقاط استان، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کرده، خشم و انزجار خویش را از این اقدام نشریه مبتذل و در حراست از فرهنگ والای عفاف و حجاب به نمایش گذاشته و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشورهای غربی را در امور داخلی ایران محکوم کنند.