در برنامه تابستانی پروازهای فرودگاه بیرجند و طبس شاهد افزایش پروازهای این دو فرودگاه هستیم
مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: طی رایزنی ها و پیگیری های استاندار محترم استان ،نماینده مردم شریف شهرستان های طبس،بشرویه،فردوس و سرایان، فرماندار ویژه طبس و همچنین مکاتبات این اداره کل بنا به درخواست مسئولین و مردم شریف شهرستان طبس دو پرواز در برنامه تابستانی فرودگاه یاد شده برنامه ریزی گردیده و پروازهای این فرودگاه از چهار پرواز در هفته به هشت پرواز در هفته افزایش یافت.
عظیم طهماسبی اظهار داشت: پروازهای یاد شده توسط هواپیمایی پارس ایر با یک فروند هواپیمای CRJ200 برای روزهای چهارشنبه و جمعه برنامه ریزی گردیده است. وی افزود: پرواز های ایرلاین یاد شده از جمعه ۴ فروردین ماه آغاز می گردد که پرواز روزهای جمعه ساعت ۲۰:۰۰ از تهران آغاز ساعت ۲۱:۱۰ وارد فرودگاه طبس شده و ۲۲:۰۰ طبس را به مقصد تهران ترک خواهد نمود همچنین پرواز روزهای چهارشنبه این ایرلاین از ۹ فروردین ماه آغاز می گردد که این پرواز ساعت ۲۱:۱۵ از تهران آغاز ساعت ۲۲:۲۵ وارد فرودگاه طبس شده و ۲۳:۱۰ طبس را به مقصد تهران ترک خواهد نمود.
مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی عنوان داشت: پروژه روشنایی سطوح پروازی فرودگاه شهدای طبس در آذرماه سال جاری به پایان رسیده و هم اکنون با شروع پروازهای هواپیمایی پارس ایر به بهره برداری خواهد رسید و در آینده نزدیک مراسم افتتاح این پروژه برگزار خواهد شد وی اظهار داشت فرودگاه طبس آمادگی کامل جهت پذیریش پروازهای یاد شده و دیگر پروازها در طول ساعات شبانه روز را خواهد داشت.
طهماسبی در خصوص برنامه تابستانی پروازهای فرودگاه بیرجند گفت: طی پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره کل یک پرواز در مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند توسط هواپیمایی ایران ایر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به پروازهای برنامه تابستانی فرودگاه بیرجند افزوده گردید. طهماسبی در خصوص دیگر ایرلاین ها افزود: هواپیمایی ماهان همانند برنامه زمستانی دو پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران طی روزهای شنبه و سه شنبه در برنامه تابستانی برقرار نموده است. وی اضافه کرد: در حال ریزانی با یکی از ایرلاین های فعال کشور جهت افزایش پروازها در مسیر تهران-بیرجند تهران هستیم که در صورت هماهنگی به همراه برنامه تابستانی هواپیمایی پارس ایر به زودی به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور