#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از طرح نهضت ملی مسکن به عنوان فرصت مناسبی برای پیشرفت اقتصادی استان یاد کرد و گفت: انبوه‌سازان ملزم به استفاده از مصالح تولیدی داخل استان هستند.

 علیرضا عباس‌زاده در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت ساختمان استان افزود: انبوه‌سازی نیازمند تولید و هزینه انبوه است.

وی با اشاره به اهمیت صنعت ساخت و ساز تاکید کرد: باید به عنوان مجریان طرح‌ها، در عرصه عمل به دنبال آسیب‌شناسی و حل مساله باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: ما باید با تبدیل شدن به مدیران و مسئولان حل مساله، مشکلات تولیدکنندگان استانی را با استفاده از ظرفیت‌های مالی و در چارچوب قوانین و مقررات برطرف کنیم.

وی با تاکید بر خروجی مثبت برپایی نمایشگاه، اتاق بازرگانی را به عنوان متولی انعکاس مشکلات تولیدکنندگان استان به شورای مسکن معرفی کرد.

عباس‌زاده اظهار داشت: با شناسایی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و ارائه راهکار برای رفع آنها، می‌توان در راستای رونق شرکت‌های تولیدی استان گام مثبتی برداشت.

وی مسکن را از نیازهای اساسی بشر خواند و با اشاره به آیه ۶۱ سوره هود “اوست که شما را از زمین آفرید و آبادی آن را به شما واگذاشت” افزود: عمران و آبادانی زمین امری شرعی و تکلیفی الهی است که از ابتدای خلقت به عهده بشر گذاشته شده و ادای این تکلیف الهی برنامه‌ریزی، دقت و حساسیت زیادی را می‌طلبد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ضمن تقدیر از عوامل برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان و اشاره به سفر کاری خود به کربلای معلی و بازدید از صحن حضرت زهرا (س) و عقیله بنی هاشم، از حضور خراسان جنوبی در عرصه‌های تولید مصالح، تامین نیروی انسانی و توانایی فنی این دو پروژه به عنوان رویداد پرافتخار یاد کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال صنعت ساختمان کشور و استان چهارم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.