مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از جذب ۱۸۹ حامی جدید برای حمایت از ۲۹۷ فرزند ایتام و محسنین از ابتدای محرم در قالب پویش به عشق حسین(ع) خبر داد.

محمد عرب در جمع خبرنگاران گفت: از طرح‌هایی که در ایام ماه‌های محرم و صفر به طور ویژه توسط کمیته امداد دنبال می‌شود جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین است؛ طرحی که خیران می‌توانند با ثبت‌نام در آن، به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: در این راستا از ابتدای محرم در قالب پویش به عشق حسین(ع) تاکنون ۱۸۹ حامی جدید برای حمایت از ۲۹۷ فرزند ایتام و محسنین در این طرح ثبت نام کردند.

عرب با بیان این که هم اکنون ۳۶ هزار و ۲۱ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت های مادی و معنوی دارند ادامه داد: ۹ هزار و ۹۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۶۰۷ فرزند محسنین هستند.

عرب با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین افزود:مردم استان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح مشارکت کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور