اولین محموله سوخت یورو ۴ برای استفاده در ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهرداری بیرجند خریداری و وارد شبکه توزیع شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفتخرید29 هزار لیتر سوخت یورو 4 به بیرجند: با پیگیری های صورت گرفته از طریق شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان و با هدف  کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از  خسارت به اتوبوسهای فعال در حمل و نقل درون شهری بیرجند، قرار است هر  ماه ۲۴۰ هزار لیتر سوخت یورو ۴ خریداری شود که اولین محموله ۲۹ هزار لیتری آن امروز وارد شبکه توزیع بیرجند شد.

آقای غلامپور افزود: با توجه به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و خرید اتوبوسها و مینی بوسهای جدید که دارای استاندارد ساخت موتور یورو۴ و یورو ۵ هستند و با توجه به ضرورت مصرف سوخت استاندارد برای اینگونه اتوبوس ها با همکاری و مساعدت شرکت توزیع نفت استان سوخت مصرفی  ناوگان اتوبوسرانی بیرجند به یورو ۴ تغییر یافت.

وی گفت: به دلیل انباشت نشدن سوخت در مخازن نگهداری شرکت نفت استان، سوخت یورو ۴ از تربت حیدریه به بیرجند حمل می شود که عملیات احداث جایگاه توزیع نفت گاز یورو ۴ وسایل نقلیه حمل و نقل درون شهری به زودی آغاز می شود.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند هزینه هرلیتر سوخت یورو ۴  را  ۳۰۰ تومان و هزینه حمل آن را از تربت حیدریه  ۵۵ تومان اعلام کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله