سی و ششمین جشنواره فیلم فجر،بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال و برای چهارمین بار در محل سینما بهمن خراسان جنوبی اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اکران فیلم های این جشنواره در مرکز استان در سال جاری گفت: این آثار شامل ١۴ فیلم بخش مسابقه‌ جشنواره می باشد که امیدواریم مورد پسند علاقمندان به هنر هفتم در خراسان‌جنوبی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه سالجاری فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می شود، یادآور شد:هر فیلم در هر روز سه بار اکران خواهد شد.

سید علی زمزم تصریح کرد:این رویداد بزرگ سینمایی با هدف ایجاد فضای اکران فیلم های فاخر تولید ملی در استان و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بیرجند برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه اکران فیلم‌ها از ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد:تلاش ما بر این است که مردم خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند بتوانند از تماشای فیلم‌های روز کشور بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد:در سال‌های گذشته استقبال مردم از اکران آثار جشنواره فیلم فجر در خراسان‌جنوبی بسیار مطلوب ارزیابی شده و همین مسئله انگیزه ما را برای ادامه این اقدام در سال‌های آتی بیشتر کرده است.

گفتنی است؛سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله