حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند و رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خادم و خدمتگزار مردم است و تشکر از زحمات متنوع نیروی انتظامی در عرصه مختلف کشور آنقدر زیاد است که به قول امام حسین (ع) باید گفت از طرف ما خداوند اجر و پاداش به شما عنایت فرمایید.

وی با بیان اینکه خدمات و فعالیت نیروی انتظامی شب و روز ندارد ،افزود:نیروی انتظامی در جامعه با حضور در بخش‌های مختلف و خدمات شبانه‌روزی بی‌نظیر انجام می دهد که بر هیج کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که خدمت بی منت و رضایتمندی مردم جزء افتخارات نیروی انتظامی است، گفت: ماموران نیروی انتظامی حافظ مال و ناموس مردم بوده و اقدامات انجام گرفته توسط این نیرو ملموس بوده و این خدمات نزد پروردگار خدمتی مقدس و ارزشمند است.

خسروی با بیان اینکه سرریز تمام مشکلات و آسیب های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است، عنوان کرد:نیروی انتظامی هم ضابطه‌مند است و هم از اعمال سلایق شخصی جلوگیری می‌کند و هم می‌تواند از جایگاه آمرانه و قانونی خود صحیح استفاده کند.

خسروی با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه افزود:تمام ادارات و نهاد ها باید برای پیشگیری و کاهش آسیب اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز جامعه و بخصوص امنیت ویژه که در خراسان جنوبی حاکم است مرهون زحمات نیروی مسلح و به ویژه نیروی انتظامی و مرزبانی هستیم، گفت:با توجه به نوع فعالیت های دشمنان انقلاب و کشور متوجه تیزهوشی و بیداری ماموران انتظامی می شویم و مردم باید شاکر و همراه نیروی انتظامی باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با دو مراقبت در نیروی های نظامی برای انجام ماموریت بسیار تاکید شود،افزود: مراقبت سازمانی و مراقبت و آموزش های عقیدتی سیاسی باید با جدیت دنبال شود.

خسروی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط فرمانده انتظامی بیرجند،افزود:امیدوارم مسوولین استان و کشور به اهمیت زحمات و خدمات نیروی انتظامی واقف باشند و بتوانند کمبود اعتبارات، مشکلات حقوق و مزایا و امکانات را برطرف کنند.

گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد، معاونت حقوقی نیروی انتظامی خراسان جنوبی تمام مشکلات و پیشنهادات را در اسرع وقت به صورت مکتوب به دفتر نماینده تحویل دهند تا پیگیری لازم از طریق مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه صورت گیرد.