رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای این طرح دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا شاهوردی روز جمعه بیان کرد: در راستای تامین امنیت اجتماعی و روانی و مطالبات شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان بیرجند به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چندین نقطه آلوده در شهرستان بیرجند را که به محل فعالیت خرده‌فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود، شناسایی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: ضمن پاکسازی این محله‌ها ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان را مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه‌های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند