به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، به نقل از علی‌اکبر مزیدی مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود، برگزاری جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود جهت خدمات دهی در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مدیر پایانه مرزی برگزار گردید.
علی‌اکبر مزیدی، ضمن تشکر ازکلیه دستگاه‎های اجرایی مستقر در پایانه‌مرزی ماهیرود، گفت: تنها معبر رسمی جهت خدمات دهی به مسافرین و رانندگان درایام تعطیلات نوروز پایانه‌مرزی ماهیرود می‌باشد.

وی، افزود: با توجه به اینکه پایانه‌های مرزی ویترین نمای اولیه کشور می‌باشد جهت ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تردد در ایام نوروز ۹۷ به مسافرین و رانندگان، تردد در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، مشابه ایام سال فعال می‌باشد.

مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود، تصریح کرد: بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات دهی و رفاهی در این پایانه‌ها، ساماندهی محوطه پایانه ‌مرزی از جمله برنامه‌های مستمر در طول ایام نوروز است که بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد همچنین درجهت ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز۹۷ نسبت به بازدید و کنترل فنی از کلیه تجهیزات و امکانات اقدام گردیده است.

مزیدی، بیان کرد: بازدیدهای مستمر از ناوگان حمل و نقل برون شهری سواری و کرایه‌ای در ایام طرح در برنامه کاری می‌باشد و هر نوع شکایاتی در نحوه ارائه خدمات دهی با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود، در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به حجم تردد بالای ناوگان و مسافر در پایان سال با هماهنگی‌های بعمل آمده ۲ ساعت به ساعت کاری کلیه دستگاه‌های مستقر در پایانه‌مرزی، افزوده شده است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله