معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعضای صندوق اعتباری هنرمندان که به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند، جهت دریافت هنرکارت اقدام کنند.

سید علی زمزم با بیان این خبر ، عنوان کرد: مشمولین بیمه تأمین اجتماعی عضو صندوق اعتباری هنر می توانند تا ۸ مهرماه ۹۹ از طریق سایت هنر کارت به نشانی  http://honar.cards/Home/signup نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات هنرکارت اقدام کنند.

به گفته وی این امر، با توجه به ضرورت یکپارچگی ارائه خدمات از بستر واحد به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور انجام می شود.

زمزم با اشاره به این که هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود ، خاطرنشان کرد: تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا از جمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و… به صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.

وی از تمامی کاربران درخواست کرد تا هنگام تکمیل اطلاعات ثبت نام دقت لازم را به عمل آورده و کلیه عناوین فرم ثبت نام شامل اطلاعات فردی ( نام و نام خانوادگی، کدملی)، اطلاعات تماس( شماره همراه؛ آدرس و کدپستی) و عکس پرسنلی را با دقت تکمیل و بارگذاری کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که عدم تکمیل فرم ثبت نام ، یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان خواهد بود، ادامه داد: ثبت نام صدورهنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری نیز تا ۳ مهرماه ادامه دارد.

شایان ذکر است اطلاع رسانی در خصوص زمان ثبت نام دیگر اعضای صندوق اعتباری هنر متعاقباً از طریق کانال های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اعلام خواهد شد.