#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از خبرهای خوش حاصل از جلسه تخصصی استاندار با مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با رسانه های استان خبر داد.

علی فرخنده در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بلافاصله بعد از نشست استاندار با اصحاب رسانه، جلسه ای با حضور مدیران کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، رئیس سازمان مدیریت و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با هدف بررسی مشکلات خبرنگاران برگزار شد.

وی با بیان این که در این جلسه با پیشنهاد اعزام ۵۰ نفر از خبرنگاران استان به کربلا در اربعین و اعطای ۵ میلیون تومان کمک هزینه موافقت شد، ادامه داد: اعطای وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی ۴ درصد، به ۳۰ نفر نیز مورد تصویب قرار گرفت.

فرخنده خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی خبرنگاران واقعی برای دریافت سفر کربلا یا وام قرض الحسنه، بر اساس ضابطه ها جلو رفته و به هر مدیر مسئول رسانه، سهمیه ای اعطا می شود تا بر اساس فعالیت خبرنگاران خود، افراد را معرفی کنند.

وی با اشاره به این که تامین اعتبار پروژه خانه مطبوعات نیز در این جلسه انجام شد، اضافه کرد: برای اختصاص استخرشنا و سالن ورزشی به مدت یکسال (هفته ای یکبار به صورت رایگان) برای اصحاب رسانه استان، بانوان و آقایان نیز هماهنگی های لازم انجام گرفت.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس هنری و ا.حسن پور