استاندار خراسان جنوبی در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر کرد.

جواد قناعت روز شنبه در پیام خود به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که «حماسه حضور مردم باطل السحر بافته ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان شد”.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مردم نقاط مختلف ام القرای جهان اسلام به ویژه در این شرقی ترین استان ایران زمین همواره در آوردگاه‌های دفاع از کیان میهن و آرمان های نظام جمهوری اسلامی مانند دوران ۸ ساله دفاع مقدس، تحریم‌های اقتصادی ۴۵ ساله، تهدیدهای امنیتی پیوسته، حضور پرمعنا در مناسبت های ملی و مذهبی، مشارکت چشمگیر در صحنه انتخابات گوناگون و راهپیمایی ها حضوری افتخارآفرین داشته و با پشتیبانی های خود، مُشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار جهانی زده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: حضور پرشور مردم عزیز خراسان جنوبی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات بزرگ این استان افزود و یکبار دیگر ولایتمداری و تعهد این مرزبانان غیور میهن را به اثبات رساند.

وی گفت: بدون تردید این حماسه حضور، بیعت دوباره با آرمان‌های بلند امام راحل (قدس الله نفسه الزکیه) و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری (حفظه الله) بود و صحنه هایی بی نظیر از ذلت و خواری دشمنانی را به نمایش گذاشت که در تلاش بودند با دسیسه‌ها و ترفندها و توطئه‌های مختلف، سدی بر سیل خروشان اراده مردم برای مشارکت در انتخابات باشند.

قناعت اظهار کرد: اینک که به لطف پروردگار و در این ایام سراسر سرور شعبان المعظم با حضور ۶۳.۸ درصدی شما مردم بصیر و همیشه در صحنه استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و کسب مقام دوم کشوری رخدادی عظیم به وقوع پیوست، ضمن تبریک به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی، حضور یکایک شما را ارج می نهم.

وی افزود: از همه احزاب و گروه های سیاسی، متنفذین، تریبون داران، حضرات ائمه محترم جمعه و جماعات، رسانه ها همچنین کاندیداهای محترم و هواداران فهیم شان که برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ترغیب هرچه بیشتر مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت کشور به صحنه آمدند و در کمال آرامش و متانت به گرم شدن تنور انتخابات کمک کردند، تشکر می کنم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین با تبریک به منتخبان این دوره از انتخابات، از زحمات همه عوامل برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی اعم از ستاد انتخابات استان، ستاد امنیت انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران، هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی سراسر استان، اعضای محترم شورای تامین استان و شهرستان ها، اعضای شعب اخذ رأی، مأموران امنیت انتخابات، ناظران، بازرسان، صدا و سیمای مرکز استان و رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و خبرنگاران، دستگاه های خدماتی، امدادی، بهداشتی، درمانی و تمامی کسانی که در اجرای انتخابات در بستر سلامت و امنیت تلاش کردند و شما مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی قدردانی می کنم.

وی گفت: از درگاه حضرت حق سبحانه و تعالی، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ذیل ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداه) و تحت زعامت ولی امر مسلمین مسئلت دارم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور