بازدید حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی عماد رئیس کتابخانه و مرکر اسناد مجلس شورای اسلامی بهمراه اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بیرجند از دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، ساعت ۱۲ روز سه شنبه سوم مهر ماه، حاج آقای عماد و تعدادی از اعضای شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه بیرجند پس از زیارت و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام و بازدید از محیط و امکانات دانشگاه، در نشستی صمیمانه که با حضور سرپرست جدید دانشگاه و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، شرکت نمودند.

پس از آن حاضرین، در جلسه‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری حسینی و آغاز سال تحصیلی توسط بسیج اساتید دانشگاه تشکیل شده بود، شرکت کردند.

حجت الاسلام  سید علی عماد طی سخنانی در این جلسه خطاب به کلیه مدیران دانشگاه، حضور نیروهای متخصص و جوان در این مجموعه را به عنوان ثروتی ارزنده دانست و افزود: با توجه به مشکلات واحد‌های صنعتی خراسان جنوبی، مهم ترین وظیفه این مجموعه به عنوان تنها دانشگاه صنعتی استان تربیت نیروی متخصص برای پیشرفت صنعت در استان می‌باشد.

پس از آن اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه مشکلات و موانعی که در ارتباط با صنعت و رشد دانشگاه در سال های اخیر با آن مواجه بودند را بیان کرده و جهت رفع آن هم اندیشی نمودند.

در انتها سرپرست دانشگاه نکاتی در خصوص رسالت دانشگاه و دانشگاهیان، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اخیر و برنامه‌های پیش‌رو را بیان نمود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله