#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

دکتر سید محمد موسوی میرزائی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، در مورد کلاهبرداری تلفنی از همراهان بیماران بستری در بیمارستان ها هشدار داد.
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های اداری استان در ایام عید فعال است و بسیاری از خدمات را در بعد بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می دهد گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد بودیم که افرادی سودجو با همراهیان بیماران در داخل بیمارستان ها تماس گرفته و به عنوان مثال عنوان کرده اند که بیمار شما به این اقدام یا وسیله و داروی خاص  نیاز دارد، سریعاً این مبلغ را به این حساب واریز کنید تا کار درمانی بیمار شما عقب نیفتد.

دکتر سید محمد موسوی میرزائی در این خصوص افزود: خوشبختانه با تمهیداتی که از زمان گزارش این موضوع به دانشگاه اندیشیده شد، افراد سودجو تا این لحظه نتوانسته اند، موفق به کلاهبرداری شوند.
وی تصریح کرد: کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مخصوصاً بیرجند هیچ روند دریافت پولی خارج از روال معمول ندارد، یعنی اگر خدمتی دریافت کردید و یا در بیمارستان بستری شده اید، باید به پذیرش بیمارستان مراجعه کرده و در قبال دریافت صورتحساب، تسویه حساب انجام می شود

سرپرست دانشگاه با تاکید بر اینکه هیچگونه پرداخت وجه خارج از این روند در سیستم بهداشتی درمانی وجود ندارد گفت: از همشهریان عزیز درخواست می شود، اگر موردی را مشاهده کردند، حتماً به مجموعه های حراست تحت پوشش دانشگاه اطلاع بدهند.
دکتر موسوی میرزائی با اظهار اینکه این موارد قطعاً کلاهبرداری است و باید مواظب باشند تا دچار ضرر مالی نشوند افزود: این موارد بینش و هوشیاری تمام هم استانی های عزیز را نیاز دارد تا افراد سود جو نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.