❇️ شروع به کار دولت تدبیر و امید در استان همزمان شد با به کار گیری تعدادی از نیروهای جوان در رده های مدیریتی استان، موضوعی که البته مورد انتقاد برخی صاحب نظران و نیز سلیقه های سیاسی قرار گرفت. اما امروز فرصت مناسب برای ارزیابی میزان موفقیت این راهبرد فراهم امده. بررسی نتایج اجرای سیاست اعتمادبه جوانان نشان می دهد که هر جا به جوانان اعتماد شده استان صاحب نیرویی برخوردار از توان جوانی و در عین حال تجربه شده است .

محمد جواد فلاحی از جمله نیروهای جوانی است که در ابتدای دولت مورد اعتماد مسئولان استان قرار گرفت و جوانترین فرماندار سربیشه از بدو تاسیس شهرستان به شمار می رود.

? طی مدت زمانی کوتاه مدیریت وی در شهرستان تحولات مهم و چشمگیری رقم خورده است . در این دوره یکسال شهرستان سربیشه رتبه برتر ارزیابی عملکرد را در بین یازده شهرستان استان کسب کرده است .اتفاق مهمی در حوزه تجارت خارجی رخ داده بخش کشاورزی شهرستان پیشرفتهای قابل ملاحظه ای داشته و تحولات بسیار بزرگی در حوزه صنعت و معدن شهرستان در حال انجام است . قطعا این موفقیتها حاصل عملکرد فردی نیست اما توان و ظرفیت یک مدیر در بهره بردای از فرصتها و منابع در اختیار است که میزان موفقیت او را تعیین می کند و بررسی عملکرد فلاحی نشان می دهد که او توانسته است از ظرفیت ها و فرصتهای فراهم امده به نحو مناسبی در جهت توسعه شهرستان سربیشه استفاده نماید.
به نظر می رسد معتمدیان استاندار فعلی خراسان جنوبی بیش از دیگر استانداران راهبرد حضور جوانان در مجموعه های مدیریتی را باور دارد. به خصوص آنکه بخشی از مدیران جوان استان اکنون صاحب تجربه هم هستند
و به این ترتیب فضای لازم برای جهش توسعه استان با تکیه بر توان جوانان فراهم امده است.

? لازم به ذکر است: از محمد جواد فلاحی به عنوان جانشین مهندس طلائی مقدم که خدمات شایانی به شهرستان داشت یاد می شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله