مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: شهر دیهوک هم اکنون از طریق   سی ان جی گازرسانی  می شود که با قولی که به مردم منطقه مبنی بر پیگیری گازرسانی به دیهوک از طریق خط انتقال داده بودیم، هم اکنون این وعده محقق شده است.

 سید محمود هاشمی، امروز یکم تیرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۹۷ با گازدار شدن ۲۰۰ روستا، تعداد روستاهای گازدار استان به ۴۹۲ روستا معادل ۶۱ درصد خانوار تحت پوشش افزایش یافت.

وی ادامه داد: در سال گذشته همچنین با گازرسانی به چهار شهر، ۱۰۰ درصد شهرهای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفت و همچنین به موازات خدمات‌رسانی در بخش‌های شهری و روستایی در سال گذشته، گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز با جدیت در برنامه شرکت قرار داشت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال ۹۷ حدود ۵۰۰ واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شد، گفت: در این راستا تعداد صنایع گازدار استان به ۱۰۰۵ واحد افزایش یافت تا سال ۹۷ به عنوان سالی پر افتخار در کارنامه عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت شود.

هاشمی به برنامه‌های گازرسانی در سال جاری اشاره کرد و افزود: شعار سال ۹۸ شرکت گاز خراسان جنوبی، هر روز گازرسانی به یک روستا و یک صنعت است که امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات به این هدف بزرگ برسیم و جمعیت تحت پوشش گازرسانی را در بخش روستایی از ۶۱ درصد به بیش از ۸۵ درصد افزایش دهیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله