استاندار خراسان جنوبی گفت: آن چه از مجموعه صدا و سیما انتظار می‌رود این است که بیش از هر زمانی‌ مسئله‌ «جهاد تبیین» را در اولویت برنامه‌ها قرار دهد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی‌ پیامی صادر کرد. به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

“مأموریت محوری رسانه ملی عبارت است از مدیریت و هدایت فکر، فرهنگ، روحیه، اخلاق رفتاری جامعه، جهت‌دهی به فکر و فرهنگ عمومی، آسیب‌زدایی از فکر و فرهنگ و اخلاق جامعه، تشویق به پیشرفت- یعنی روحیه دادن- و زدودن احساس عقب‌ماندگی”. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

شانزدهم آبان ماه، اگر چه در تقویم مناسبت‌ها، ثبت و ضبط نیست اما بدون تردید در خاطر مردم خراسان جنوبی، به عنوان یک رویداد مهم و تاریخی، مانا و جاودانه است.

شانزدهم آبان ماه، سالروز تأسیس شبکه استانی خاوران است، مرکزی که در قامت استانی راه اندازی شد تا فرصتی بسیار نیکو برای معرفی ظرفیت‌های خدادادی و انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی در راستای توسعه و تعالی خراسان جنوبی باشد.

کسب رتبه‌های برنامه سازان و تهیه کنندگان بخش‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری این مرکز در جشنواره‌های ملی تلویزیونی مستند، مهر سینمای ایران، فانوس، آیین سخن، زیارت، پژواک و همچنین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) که طی یک سال گذشته رقم خورده، تنها بخشی از توفیقات این مرکز است که تخصص، تعهد و توانمندی نیروهای خلاق و مدیران کارآمد این مجموعه را به تصویر کشیده است‌؛ بی شک این موفقیت‌ها، وظیفه تهیه کنندگان و هنرمندان این حوزه را سنگین تر می‌کند.

آن چه در ادامه راه از این مجموعه وزین انتظار می‌رود، این است که بیش از هر زمانی‌ مسئله‌ «جهاد تبیین» را در اولویت برنامه‌ها قرار دهد و با تولید محتواهای مناسب به معرفی هر چه بیشتر داشته‌های ارزشمند استان که ولایتمداری، فرهنگ، علم و ایمان است، کمک کند، ظرفیت‌های خراسان جنوبی را در دیگر شبکه‌های ملی و استانی به تصویر بکشد، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست‌های دولت سیزدهم موفق عمل نماید و در انعکاس مطالبات مردمی به عنوان یکی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

اینجانب ضمن عرض تبریک سالروز تأسیس صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی به همه هم استانی ها و به طور ویژه به مدیر کل، معاونین، کارشناسان، تهیه کنندگان، گزارشگران و کلیه عوامل اجرایی و فنی این مجموعه، توفیق روزافزون همه را در مسیر انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور