مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین و فرهیختگان برگزار گردید.
 علی فرخنده ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این دوره از جشنواره تجسم هنر که در هشت رشته: تصویرسازی، حجم، خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی و نگارگری برگزار شد، میزبان قریب به ۱۲۸ اثر از هنرمندان عزیز استان بودیم که از این تعداد ۲۸ مورد به دبیرخانه جشنواره در سطح ملی راه پیدا نموده است.
وی با اشاره به رویدادهای فرهنگی و هنری برگزار شده و رویداد های پیش رو عنوان کرد: استان خراسان جنوبی استانی فرهنگی است و شاهد درخشش هنرمندان و فرهیختگان این خطه در سطح ملی و حتی بین المللی هستیم که وجود این سرمایه های ارزشمند موجب خوشنودی می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برون سپاری و مردمی سازی از جمله برنامه‌های تحولی و محوری است که مورد توجه ویژه این اداره کل می باشد و نمونه این اقدامات همین دوره از جشنواره تجسم هنر است که با همکاری بخش خصوصی «موسسه عرفان» برگزار گردید.
وی افزود: در همین راستا واگذاری رویدادها به هنرمندان استانی مورد توجه قرار گرفته و این نوع نگاه به شکلی ویژه و اصولی جایگاه خود را در برنامه‌های فرهنگی و هنری پیدا کرده است.
گفتنی است اجرای موسیقی، رونمایی از دو رویداد فرهنگی، هنری و تقدیر از برگزیدگان جشنواره تجسم هنر از جمله برنامه های این اختتامیه بود که در  محل نگارخانه استاد اسماعیلی مود شهرستان بیرجند برگزار شد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور