عباس رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۹۸-۹۹ خبر داد.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است همه ساله به طرق مختلف نسبت به شناسایی و معرفی کارگر نمونه و معرفی الگوهای جامعه کار و تلاش اقدام نماید. امسال سی و یکمین جشنواره انتخاب و معرفی کارگران و گروه های کار نمونه و واحد نمونه انجام می شود.

وی افزود: این فرایند در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انجام می شود و کمیته فنی استانی پرونده هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص های طرح( ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب نمودند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب خواهند کرد. ودر پایان از هر بخش پرونده یک کارگر و یک گروه کار و دو واحد تولیدی به کمیته فنی کشوری مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت داوری در سطح کشور، ارسال خواهد شد که نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.

رکنی هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و تولید عنوان کرد وافزود: این امر موجب صرفه جویی ارزی و ریالی در صنعت کشور شده و گام های استواری را به سوی توسعه و استقلال اقتصادی فراهم خواهد کرد.

بر اساس جدول زمانبندی پیش بینی شده از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سامانه امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از ۲۰مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir   مراجعه نمایند.