معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: تا پایان روز سوم محرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب اجرای پویش « احسان و اطعام حسینی» بین نیازمندان توزیع شد.
 عبدالرحیم لطفی  با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: تا پایان روز سوم محرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان در قالب اجرای پویش « احسان و اطعام حسینی» بین نیازمندان توزیع شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان به پیش بینی ایجاد ۱۱۴ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه ها و گروه‌های مردمی برای اطعام حسینی اشاره کرد و افزود:تاکنون ۱۴ آشپزخانه اطعام حسینی افتتاح شده است.
به گفته لطفی این جریان مردمی در این سال ‌ها با مشارکت خوب مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی همراه بوده است. وی ادامه داد: هم افزایی با مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در زمینه اطعام حسینی و پیش بینی تهیه و توزیع بسته های غذایی با مشارکت تمامی خیرین و نیکوکاران در برنامه است.
وی با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، افزود: هم استانی های عزیز می توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۰۶۰۲-۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ ،پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور