دیدار مدیر بنیاد علمی آموزشی دانشجویار بیرجند با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در راستای هماهنگی اجرای برنامه های سال جاری.

علی فرخنده در این دیدار با اشاره به سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: براساس این سند  برنامه ها، اهداف و اولویت های فرهنگی پیش بینی شده و با سرعت به سمت اجرایی شدن آن ها در حال حرکت هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، با بیان این که در حوزه سند تحول فرهنگی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خط مقدم و پیش برنده و پیش رونده در حوزه فرهنگ، قرآن عترت، هنر و رسانه تعریف شده است، افزود: رسالت ما در راستای ماموریت‌های چهارگانه در سه ریل گفتمان سازی، توانمند سازی و سودمند سازی در دست اقدام  می باشد.

وی با اشاره به اولویت های جهاد تبیین که در «سند جامع جهاد تبیین» مورد اشاره قرار گرفته است، اظهار کرد: تقویت هویت ایرانی اسلامی و انقلابی و توجه به مسائل روز فرهنگی کشور حائز اهمیت است و اولویت امسال در حوزه فرهنگی، هنری، رسانه و قرآن و عترت همین موضوع می باشد؛ همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از طرح های هوشمندانه در این زمینه حمایت خواهد کرد.

فرخنده در پایان با اشاره به کمبود صنایع فرهنگی در استان، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خالقین صنایع فرهنگی در راستای رفع کاستی های این حوزه حمایت مادی و معنوی همه جانبه خواهد نمود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور