معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از غرفه خراسان جنوبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، این غرفه را خوب ارزیابی کرد و گفت: اجرای برنامه های آیینی بسیار زیبا در این غرفه از جاذبه های گردشگری و سبب پویایی گردشگری در استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی، علی اصغر مونسان، ضمن بازدید از غرفه خراسان جنوبی طی سخنانی گفت: مشارکت بسیار خوبی از سوی همه استان ها را در این نمایشگاه شاهد هستیم، که این ظرفیت ها و جاذبه ها حس خاصی را انتقال می دهد.

او ادامه داد: از مردم عزیز دعوت می کنم، از فضای شاد و با نشاطی که ایجاد شده استفاده کنند، جاذبه های کشور رو ببیند و آشنا شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: مهم ترین هدف نمایشگاه گردشگری، به نظر بنده معرفی داشته های این نمایشگاه است و هدف بعدی انتقال تجربه ها است.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری  حضور چهره به چهره فعالان این حوزه و نیز گردشگران را سبب ایجاد شور، نشاط و زمینه بهره برداری از امکانات بالقوه و بالفعل گردشگری کشور دانست و اضافه کرد: از این طریق می توان سبب رونق  گردشگری داخلی و خارجی شد، که اقدامی فرخنده است.

مونسان غرفه خراسان جنوبی را خوب ارزیابی کرد و گفت: اجرای برنامه های آیینی بسیار زیبا در این غرفه از جاذبه های گردشگری و سبب پویایی گردشگری در استان است.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ارتقا سقف گردشگری کشور را استفاده از حداقل ظرفیت های این حوزه دانست و گفت: همه باید سعی کنند، تا در رسیدن به این هدف با سرعت بیشتری گام برداریم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله