#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: از رفتار آگاهانه و مسئولانه مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور درتفرجگاه ها در روز طبیعت تقدیر و تشکر می نمایم.

بحمد صادق معتمدیان  در خصوص ارزیابی وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت : همانطور که مردم شریف استان در جریان هستند برای اولین بار در کشورمان نوروز و سال نو با شیوع فراگیر ویروس کرونا آغاز شد و این ویروس محدودیت ها و مشکلات زیادی برای مردم عزیز استان و کشورمان به همراه داشت.
معتمدیان ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری، طرح های مختلفی در کشور برای مقابله با آن اجرایی شد که آخرین طرح در دست اقدام ، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.
وی تصریح نمود: از آغاز اجرای این طرح، مردم عزیز استان مان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، عدم حضور در مراکز‌ خرید و سایر تجمعات، در خانه ماندن و عدم حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به ویژه در روز طبیعت، حقیقتاً بسیار مسئولانه عمل کردند.
به گفته وی؛ این نوع رفتار های مسئولانه، نشانگر فرهنگ والای مردم استان است.
استاندار، ضمن تشکر از رفتار آگاهانه و مسئولانه مردم در برخورد با ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از همه اقشار و اصناف محترم استان و همچنین کلیه مسئولانی که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نقش داشته اند، به ویژه نیروهای زحمتکش انتظامی ، بسیج ، راهداری ، پلیس راه و… تقدیر و تشکر ویژه دارم .
معتمدیان به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا بیستم فروردین ماه ، اشاره کرد و گفت: امیدواریم در ادامه اجرای این طرح در کنار زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان عزیز و مشارکت و همراهی مردم عزیز استان به زودی شاهد سیرنزولی و شکست کرونا باشیم .
وی در پایان این گفتگوی تلفنی اظهار داشت: جا دارد از زحمات مدیران و مجموعه کارکنان صدا و سیمای استان که دلسوزانه و شبانه روزی در جهت اطلاع رسانی تلاش می کنند، تقدیر و تشکر داشته باشم .