#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

متن پیام محمد شفیعی، فرماندار شهرستان خوسف به منظور تشکر از مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم فروردین ماه هر سال، جشن بدرقه نوروز ، رسم مشترک اقوام ایرانی و روز آشتی با طبیعت که مردم در این روز بنا بر سنتی فرهنگی، با گذران وقت خود در طبیعت شکرگزار خالق هستی هستند‌. اما روز طبیعت امسال با شیوع کرونا رنگی دیگر به خود گرفت.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در کل کشور محدودیت هایی برای مردم عزیز کشورمان بوجود آورد.

تحقق اهداف این طرح نیازمند مشارکت، همراهی و آگاهی مردم است، مردمی که در تمام سختی‌ها، تحریم‌ها و مشکلات این کشور همواره یاریگر نظام بوده‌اند.

امروز روز طبیعت بود، اما مردم فهیم و بزرگوار شهرستان خوسف با ماندن در خانه ثابت کردند که برای هم نوعان خود ارزشی به وسعت سلامتی قائلند.

اینجانب از تمامی مردم شهرستان خوسف که با ماندن خود در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کردند، تشکر کرده و همچنان خواستار تداوم عدم حضور و تردد در معابر و مکان‌های عمومی را دارم تا ان شاالله بتوانیم شاهد برگزاری جشن شکست کرونا در استان و شهرستان خوسف باشیم.

محمد شفیعی، فرماندار شهرستان خوسف