نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات سفر استاندار به شهرستان خوسف، گفت: در راستای رفع مشکلات زیرساختی و بنگاه‌های اقتصادی مصوبات بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه بسیاری از آنها اجرایی نشده است.

حسین خسروی، امروز سه شنبه ۹ شهریور در دیدار با فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه طی هفته دولت اقدامات بسیار خوب و پروژه‌های شاخصی افتتاح شده و یا راه‌اندازی خواهد شد، بیان کرد: برای این پروژه‌ها تلاش‌های بسیاری انجام شده که قابل تقدیر است.

وی گفت: هر مسئولی به اندازه جایگاه و اختیاراتی که دارد وظیفه دارد برای رضایت خدا و مردم فعالیت کند.

محمدعلی آخوندی، فرماندار خوسف نیز  با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: خدمت به مردم شعار این دو شهید بود که نگرش و رفتار آنها الگویی برای همگان هستند.

وی با اشاره به اینکه نباید شهرستان خوسف را محروم خواند، افزود: : با پراکندگی‌های بسیار زیاد و مشکلات موجود، سهم شهرستان از اعتبارات استان تنها شش درصد است که در بهترین حالت تنها ۵۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا می‌کنند.

فرماندار خوسف با انتقاد از شاخص‌های توزیع اعتبارات و تاکید بر اجرای عدالت در توزیع اعتبارات، خاطرنشان کرد: با  همه ظرفیت‌های سرمایه گذاری و شاخص‌های موجود نیازمند نگاه ویژه‌ای به این شهرستان هستیم.

وی اظهار کرد: با سرمایهگذاری‌هایی که در شهرستان انجام شده و با بهره برداری از این کارخانه‌ها به زودی شاهد جهشی در توسعه یافتگی در شهرستان خواهیم بود و باید در راستای تامین زیرساخت‌های این پروژه‌ها اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام