تبریک مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان کشور

 دکتر افضل پور در پیامی کسب رأی قاطع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را به سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، افضل پور طی پیامی انتخاب مسعود سلطانی‌فر را به عنوان وزیر ورزش و جوانان کشور تبریک گفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در متن پیام تبریک خود آورده است:
انتخاب شایسته جناب آقای مسعود سلطانی‌فر به مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که مبین مقبولیت، شایستگی، توانایی و شخصیت علمی و حرفه ای ایشان می‌باشد را به نیابت از سوی خانواده بزرگ ورزش و جوانان خراسان جنوبی، خدمت ایشان صمیمانه تبریک عرض نموده از درگاه پروردگار متعال، سربلندی و توفیق روز افزون ایشان در امر ورزش و جوانان کشور خواستارم .
بدون تردید این مسئولیت خطیر برای وزیر محترم ورزش و جوانان فرصتی است مغتنم برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران و جامعه فهیم و دلسوز ورزش کشور، ان شا ا… علم و تجربه وزیر محترم که حاصل سالها حضور در عرصه مدیریتی است، زمینه ارتقاء و تعالی بیش از پیش ورزش کشور در تمامی عرصه های قهرمانی و همگانی را فراهم نماید.
رجاء واثق دارد که حضور شایسته و مؤثر ایشان در مقام عالی وزارت بشارت دهنده محیطی سرشار از شور و نشاط و همچنین نوید بخش پویایی ورزش و جوانان کشور در عرصه های داخلی و بین المللی خواهد بود.
من ا… توفیق
محمد اسماعیل افضل پور
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
۲۹ مردادماه ۹۶
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله