?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان برای خدمات دهی به زائران اربعین خبر داد.
میر جعفریان با اعلام این خبر در کمیته زیرساخت اربعین حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی استان، امسال نیز همچون سنوات گذشته، تمهیدات لازم را برای انجام وظیفه و فراهم سازی شرایط رفاهی زائران اندیشیده اند.
?وی با تأکید بر این که بیماری کرونا، شرایط خاصی را بر دنیا حاکم کرده، تصریح نمود: در صورت از بین رفتن بیماری کرونا، رفع تلاطمات موجود و تغییر رویکردها در بازگشایی اماکن مقدس و دایر شدن مراسم پیاده روی اربعین، آمادگی ارائه خدمات را داریم.
?معاون استاندار متذکر شد: به همت دستگاه های اجرایی، سایت جامع و کاملی در شهر کاظمین احداث شده که در نحوه خدمات رسانی و پذیرایی از زائران، نمونه بوده است.
?میرجعفریان ادامه داد: با توجه به گرم تر شدن هوا، این سایت برای توسعه خدمات خود نیاز به تزریق تجهیزات و به روز رسانی امکانات دارد.
?وی افزود: مدیران باید با وقت بیشتر و اعتبارات ویژه تری برای تأمین تجهیزات مورد نیاز اقدام نمایند.
?معاون استاندار یادآور شد:زیرساخت های آب، برق، فاضلاب و اسکان سایت کاظمین نیاز به بازنگری دارد.
?میرجعفریان ضمن تشکر از رانندگان استان که سال های گذشته به صورت خودجوش در انتقال تجهیزات و زائران همکاری داشتند، از اعلام آمادگی رانندگان خودروهای سنگین برای اربعین امسال خبر داد.
?وی، سردخانه، دستگاه های یخ ساز، پنکه های آب پاش و وسیله حمل و نقل را از مهمترین نیازها برای مراسم اربعین امسال عنوان کرد.
?شایان ذکر است: کمیته زیرساخت اربعین با حضور کلیه اعضا برگزار شد و مدیران دستگاه های اجرایی در این جلسه از آمادگی خود برای ارائه خدمات گفتند.