#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی بر انجام دیدارهای مردمی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دیدار بدون واسطه با مردم رضایت‌بخشی جامعه هدف را به دنبال خواهد داشت.

 در حاشیه برنامه ملاقات مردمی که در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: از بدو ورود به استان به اشکال مختلف با مردم ارتباط گرفتیم که بخشی از آنها مربوط به سفرهای شهرستانی است.

وی گفت: برخی مطالبات در محل‌های برگزاری نماز جمعه و جماعت توسط مردم مطرح شده و برخی موارد هم از طریق سامانه سامد منعکس شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی که در گذشته مرسوم و متاسفانه مدتی مغفول مانده بود، با شروع به کار دولت مردمی دوباره برنامه‌ریزی شد تا خارج از سیستم اداری شخص استاندار و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در خدمت مردم باشند.

وی گفت: در این ملاقات‌ها مسائل و مشکلات مردم بدون واسطه با مسوول مربوطه در میان گذاشته می‌شود و پیگیری‌های لازم تا حل مشکل و پاسخ به مطالبه در دستور کار قرار می‌گیرد.

قناعت تصریح کرد: در این ملاقات‌ها علاوه بر سامانه‌هایی که وجود دارد، خدمت سنتی را هم مورد توجه قرار دادیم تا مردم بدون هیچ گونه دغدغه اداری موضوعات را بی واسطه اعلام کنند.

وی افزود: اداره کل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری مسوول پیگیری این مطالبات و مصوبات است و دستوراتی که به ادارات در سفرهای شهرستانی ابلاغ می‌شود و به حل مشکل مردم ختم نمی‌شود در ملاقات‌های مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امیدواریم اجرای این گونه خدمات رضایت‌بخشی مردم را به همراه داشته باشد.